reklama

Hlboké myšlienky všedného dňa: Chovať sa infantilne sa nenosí!

Chovať sa infantilne majú v našom svete nárok len deti. Dnes podvečer som šla po ulici. Krásny čas, bezvetrie a všade samé lístie. A evidentne som mala potrebu to lístie prevetrať, ak nie vánok tak aspoň ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
rok 2011.
rok 2011. 

Šla som si po dlhej ulici, celú ju lemovali stromy. Vďaka tomu bolo na chodníku lístia požehnane. Čo krok to priamy kop do lístia, ktoré pod mojimi nohami ožilo (viem znie to ako z knižky pre deti, no taký som mala z toho pocit, veselý až rozprávkový.) Ale nebola som tam sama, stretla som dvoch ľudí, nie súčasné. A bohužiaľ obaja na mňa hľadeli (iba jeden sa to snažil trochu skryť), ako keby som im zjedla večeru či ich prefackala. Nechcem vedieť čo im bežalo hlavou o mojej osobe, mne je to jedno, len mi príde smutné, že sa ľudia pozastavujú nad niektorými vecami. Nerobila som nič nelegálne a ani nenormálne podľa mňa. Buďme dnes trošku viac veselý alebo spontánny a hneď na nás budú ľudia zazerať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odkopávať lístie ak máte chuť, poskakovať na mieste od radosti, tlieskať či kričať od šťastia, alebo si ,,drzo“ na verejnosti pospevovať je mierne neprípustné. Nevravím, že sa všetci máme chovať ako deti alebo byť skutočne detinsky no v každom z nás z časti (u niekoho z väčšej a niekoho z menšej) drieme dieťa. A podľa mňa, nie je na tom nič zlé z času na čas to dieťa pustiť na slobodu nech si užije. Robiť veci, ktoré robia deti, nikomu tým neublížime a my sa budeme cítiť voľne. Mala som špinavé topánky ako som prišla domov, no za ten nerušený pocit šťastia to rozhodne stálo.

,,Kto nikdy nebol dieťaťom, nemôže sa stať dospelým." Charlie Chaplin.

Daška Brösztl

Daška Brösztl

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ktoré rado objavuje nové veci, a baví ju uživať si život naplno. Zoznam autorových rubrík:  Hlboké myšlienky všedného dňa!UmenieÍrskoDejinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu