reklama

Hlboké myšlienky všedného dňa: Ako človek zistí, že je zamilovaný?

Láska je veľmi mocná emócia. Ako to spoznať, príde nejaký veľký zlom? Rozsvieti sa nám nad hlavou červena žiarovka?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Teplo z toho, že si s niekým milovaným.
Teplo z toho, že si s niekým milovaným. 

Musí byť ten pomyselný prechod z pekného – mať rád na silné a vrúcne milovať očividný?

Vyznie to možno hlúpo no ja to už neviem, asi som veľmi dlho nebola zamilovaná. Až mám pocit, že to nezbadám kedy budem milovať. Viete, niekoľko ročné sebazapieranie zanechá na človeku zjavne svoju stopu a potom si nie je ozaj istý sám sebou. Myslieť na niekoho, chcieť byť s dotyčným, báť sa o neho, nevnímať čas, byť vysmiaty v jeho prítomnosti a maximálne šťastný, to je to? Tak dlho som si túto možnosť nepripúšťala a fakticky vlastne zakázala, že som teraz tak trochu na pochybách. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Môže sa zdať, že zaľúbiť sa je jednoduché, ale čo keď je to len ošiaľ, pobláznenie, chvíľkový stav, ktorý zakrátko vyprchá? Vraví sa, že motýle v bruchu, žiara v očiach a podobné veci to sú ,,príznaky“ lásky. Pravá láska by podľa mňa mala byť rozhodne niečo viac ako len emócia.

A čo to vlastne cítim ja? No tak stručne: cítim príliv šťastia pri jeho pohľade, záplavu endorfínov pri jeho dotykoch, vždy mam blažený úsmev keď si naňho spomeniem, alebo na chvíle strávené s ním. A pri pohľade na jeho tvár cítim ako sa mi rozosmievajú oči. Pevné objatia, blbnutie a doťahovanie sa ako deti v škôlke, zasnené pohľady ... to je láska?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Láska je pre človeka zložitejšia ako matematika, často s neriešiteľnými príkladmi.“ Albert Einstein.

Daška Brösztl

Daška Brösztl

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ktoré rado objavuje nové veci, a baví ju uživať si život naplno. Zoznam autorových rubrík:  Hlboké myšlienky všedného dňa!UmenieÍrskoDejinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu