reklama

Hlboké myšlienky všedného dňa: Pach muža.

Sedím si v autobuse a predo mnou muž v najlepších rokoch, ktorému ani nevidím do tváre. Pach či samotná vôňa ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Vôňa chlapa opantala moje zmysli a nos si vyslovene žiadal veľký hlboký nádych. Cítila som to všetko: kožu, pižmo a ešte niečo človečinu. Samotný pach muža je unášajúci. Zbožňujem ak mi chlap vonia, a nemusí to byť práve silný prenikavý parfum. Občas stačia samotné mužské feromóny a som na pár sekúnd ako začarovaná. Každému vonia niečo iné a priťahujú ho iné pachy a vône. Ja som v tom okamihu mala silné nutkanie prehrabnúť mu rukou vlasy, aby sa vôňa ešte viac uvoľnila a rozšírila do priestoru, no ovládla som sa ;) Tak som v tom autobuse sedela a bažila po pachu dotyčného. (Ten pán mal už prešedivené vlasy.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A celkom sa mi páči aj keď nemusíme všetko brať doslovne, ale: „Silní muži, musia silne páchnuť." Georg Hyem.

Daška Brösztl

Daška Brösztl

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ktoré rado objavuje nové veci, a baví ju uživať si život naplno. Zoznam autorových rubrík:  Hlboké myšlienky všedného dňa!UmenieÍrskoDejinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu