reklama

Hlboké myšlienky všedného dňa: Myšlienkové pochody.

Neuveriteľné koľko myšlienok prejde človeku hlavou, keď je práve sám ... Myšlienky sa rodia a človeku neostáva nič iné iba ich buď ,,vypočuť alebo ignorovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Niekedy ma pobavia inokedy vyplašia, moja myšlienkové pochody, a to hlavne v dopravných prostriedkoch. Mp3 na ušiach a som vo svojej bubline.

Bežná cesta autobusom prebieha v mojej hlave asi takto. Myslím na: čokoládu, mamku, školu, prácu, aha pekný strom, kamarátky, dovolenka, aha žlté auto, umenie, politika, aha hm pekný chlap, filmy, aha hafan a podobne.

Cesta ak ma niečo zaujme a tuho nad tým premýšľam. Myslím takto: Hm je to on? Nie je to on. Mohol by to byť on? Mohol. Koľko takých búnd je asi v našom meste? Sto? Päťdesiat? Je to on? Nie je to on? Možno nie je. Ale taká istá bunda? Hm keď ja neviem ako vyzerá jeho hlava zozadu, no mohol by to byť on. Ak vystúpi tam kde si myslím žeby mal, je to on ... A to sa deje v mojej hlave v priebehu jednej až troch minút, no naozaj radosť sa počúvať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Existuje zákaz hovoriť, ale nie zákaz myslieť. Nórske príslovie.

Daška Brösztl

Daška Brösztl

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ktoré rado objavuje nové veci, a baví ju uživať si život naplno. Zoznam autorových rubrík:  Hlboké myšlienky všedného dňa!UmenieÍrskoDejinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu