reklama

Hlboké myšlienky všedného dňa: Predsavzatia.

Dali ste si aj vy takto pred mesiacom nejaké sľuby? Alebo neuznávate tieto predsavzatia dané na určitý čas?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ubehol už mesiac od začiatku nového roka, a ja mám pocit ako by som ešte len predvčerom oslavovala koniec starého roka. Klasicky vždy keď sa niečo nové začína ako nový rok (niekomu stačí nový mesiac, týždeň alebo ďalší rok života), si ľudia dávajú v dobrej viere v samých seba predsavzatia. Niečo čo už dlhšie odkladali, čo chcú alebo by mali dosiahnuť či sebe samému dokázať. Podľa mňa by mali byť sľuby, ktoré si dáme aspoň trošku realistické, síce je pekné keď sme optimisti, veríme si a podobne, no treba vedieť reálne zhodnotiť situáciu čoho sme schopní (alebo to prosto spraviť hneď kedykoľvek si na cieľ spomenieme a neodkladať ho na špeciálny dátum.) Ja som si tohto roku dala tri predsavzatia a to: za prvé byť šťastná, za druhé učiť sa novým veciam či dovednostiam a za tretie nosiť len pohodlné topánky. Zatiaľ sa mi to darí aj keď nie každý deň je nedeľa. Nie je to nič nereálne, ale aj na takých veciach treba zapracovať. Ak si človek niečo sľúbi mal by to dodržať (lebo ak už nedržíme slovo, ktoré dáme sebe potom nemôžeme sľubovať nič ani iným.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teda prajem vám (aj samej sebe) aby ak ste si sľuby dali aby ste ich dodržali a boli so sebou spokojní. Lebo ako povedal Marcus Fabius Quintilianus: ,,Nikdy nie je neskoro na dobré predsavzatia.“

Daška Brösztl

Daška Brösztl

Bloger 
  • Počet článkov:  77
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dievča, ktoré rado objavuje nové veci, a baví ju uživať si život naplno. Zoznam autorových rubrík:  Hlboké myšlienky všedného dňa!UmenieÍrskoDejinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu